j.zew. napisałem celowo żeby nie mylić ze skraplaczem agregatu, zanim pomyślałem że skraplacz w wypowiedzi nazwę agregat, co też jest błędem, ale w środowisku powszechny, więc już się nie czepiłeś...
oczywiście mowa o agregacie prądotwórczym
szkoda że nie odniosłeś się merytorycznie do analizy opłacalności tego rozwiązania :o
co do uwarunkowań gospodarczych, bardziej myślę że to podejście ludzi co to robią, są tacy co robią wyższą półkę i mają swoich klientów, a są tacy co robią najtaniej inwestycyjnie i też mają swoich klientów... wolny rynek jest xD gdyby ten co proponuje agregat umiał to uzasadnić ekonomicznie klientowi to wtedy klient podejmuje świadomą decyzję... a często wygląda to tak:
Właścicielowi padła sprężarka w ladzie, Pan Józek diagnozował i chce 500, Właściciel dzwoni do pierwszej z brzegu firmy: chcą 700, robi Pan Józek.
a) zrobił wszystko śmiga
b) zrobił po 2miechach przestało chłodzić, Pan Józek naprawił nieszczelność
c) za rok padła sprężarka, bo nieszczelność była na LP, kolejną wymianę robi firma bo daje gwarancję, a Pan Józek mówi że to wina za często otwieranych drzwiczek
Po roku od zdarzenia właściciel otwiera nowy sklep i wybiera wykonawcę w zależności od doświadczeń:
a) robi Pan Józek, bo sprytny jest naprawić umie i skraplacz od klimy przerobi - taniej będzie
b) firma chce x2 co Pan Józek... co wybrać? agregat wewnętrzny wygrywa
c) robi firma A, drogo ale spokój będzie
Niech mi ktoś powie że nie jest tak? Klient wybiera rozwiązanie potwierdzone jego doświadczeniem... Dlatego firma B przychodzi i proponuje oba rozwiązania, dzieli się doświadczeniem z klientem w rozmowie i bierze robotę, jeśli są tańsi od firmy A, a i tu niekoniecznie.
Świadomy klient to zadowolony klient.
A nie:
"Panie robiłem tak nie raz, działa tyle lat i tanio jest, trzeba umieć przerobić... Będziesz Pan zadowolony
"
vs
"To chałtura, tak się nie robi, to jest do klimy nie do lady, ja zrobię tak jak być powinno"
oczywiście mowa o agregacie prądotwórczym
szkoda że nie odniosłeś się merytorycznie do analizy opłacalności tego rozwiązania :o
co do uwarunkowań gospodarczych, bardziej myślę że to podejście ludzi co to robią, są tacy co robią wyższą półkę i mają swoich klientów, a są tacy co robią najtaniej inwestycyjnie i też mają swoich klientów... wolny rynek jest xD gdyby ten co proponuje agregat umiał to uzasadnić ekonomicznie klientowi to wtedy klient podejmuje świadomą decyzję... a często wygląda to tak:
Właścicielowi padła sprężarka w ladzie, Pan Józek diagnozował i chce 500, Właściciel dzwoni do pierwszej z brzegu firmy: chcą 700, robi Pan Józek.
a) zrobił wszystko śmiga
b) zrobił po 2miechach przestało chłodzić, Pan Józek naprawił nieszczelność
c) za rok padła sprężarka, bo nieszczelność była na LP, kolejną wymianę robi firma bo daje gwarancję, a Pan Józek mówi że to wina za często otwieranych drzwiczek
Po roku od zdarzenia właściciel otwiera nowy sklep i wybiera wykonawcę w zależności od doświadczeń:
a) robi Pan Józek, bo sprytny jest naprawić umie i skraplacz od klimy przerobi - taniej będzie
b) firma chce x2 co Pan Józek... co wybrać? agregat wewnętrzny wygrywa
c) robi firma A, drogo ale spokój będzie
Niech mi ktoś powie że nie jest tak? Klient wybiera rozwiązanie potwierdzone jego doświadczeniem... Dlatego firma B przychodzi i proponuje oba rozwiązania, dzieli się doświadczeniem z klientem w rozmowie i bierze robotę, jeśli są tańsi od firmy A, a i tu niekoniecznie.
Świadomy klient to zadowolony klient.
A nie:
"Panie robiłem tak nie raz, działa tyle lat i tanio jest, trzeba umieć przerobić... Będziesz Pan zadowolony
"vs
"To chałtura, tak się nie robi, to jest do klimy nie do lady, ja zrobię tak jak być powinno"
NO
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY