Jeszcze jedno.Twój mechanik popełnił mnóstwo błędów:
-nie uzupełnił oleju;
-próżnię wytwarzał jedynie od strony ssania co utrudnia jej osiągnięcie po tłocznej stronie (Nie wiem jak długo pracowała pompa próżniowa i czy to w ogóle była pompa cz też co by mnie nie zdziwiło była to jakaś sprężarka):
-Nie sprawdził szczelności na nadciśnieniu co po wymianie skraplacza należało uczynić;
-napełniał prawdopodobnie ciekłym czynnikiem jeżeli z typowej butli,czego na ssącą stronę nie powinno się robić;
-nie zważył ile czynnika napełnił;
-nie sprawdził automatyki wentylatorów;
-nie zmierzył nawet temperatury powietrza w nawiewach........
Czy można popełnić więcej błędów????????? chociaż przecież nie zdetonował Ci skraplacza,nie zdążył zajeżdzić sprężarki,nie spalił Ci samochodu .....................
-nie uzupełnił oleju;
-próżnię wytwarzał jedynie od strony ssania co utrudnia jej osiągnięcie po tłocznej stronie (Nie wiem jak długo pracowała pompa próżniowa i czy to w ogóle była pompa cz też co by mnie nie zdziwiło była to jakaś sprężarka):
-Nie sprawdził szczelności na nadciśnieniu co po wymianie skraplacza należało uczynić;
-napełniał prawdopodobnie ciekłym czynnikiem jeżeli z typowej butli,czego na ssącą stronę nie powinno się robić;
-nie zważył ile czynnika napełnił;
-nie sprawdził automatyki wentylatorów;
-nie zmierzył nawet temperatury powietrza w nawiewach........
Czy można popełnić więcej błędów????????? chociaż przecież nie zdetonował Ci skraplacza,nie zdążył zajeżdzić sprężarki,nie spalił Ci samochodu .....................
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY