Roboczogodzina jest wykładnikiem.Uzależnieniem jest pracownik jakie ma doświadczenie w tym zakresie pracy.Doświadczony może obsłużyć np.2 układy w ciągu 8 godzin kierując się doświadczeniem co do problemu a nie doświadczony może to robić dwa dni będąc przerażonym zakresem swojego obowiązku.I tu się nasuwa zapytanie?.Kto jest lepszy dla pracodawcy a który jest korzystniejszy dla klienta.Każdy problem jest inny.Cwaniak czasami zrobi szybciej co nie zawsze jest regułą.A czasami nie doświadczony i przerażony zrobi to dokładniej.Pracodawca wynagrodzi lepiej tego co zrobił więcej.Pytanie który ma mniej reklamacji?
"Wszelka innowacja nie jest zasługą badań rynkowych ani starannie dobranych grup dyskusyjnych, ale dziełem rozzłoszczonych ludzi."
Tom Peters
Tom Peters
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY