pedro92 napisał(a):to działa tak... od wykrywania są mechanicy samochodowi. Oni stwierdzają że coś nie gra, po czym szukają u siebie mając klimę całą w samochodzie jeszcze miejsc nieszczelności. Znajdą przychodzą z tym do mnie, jeśli nieszczelność na przewodzie hydraulicznym, 0 problemu, jeśli na aluminium tu się pojawia problem, można pospawać/lutować ale tu te wszystkie problemy ze sprawdzaniem, niekoniecznie musi korodować, w niektórych samochodach po kilku latach wychodzi ze jest to wada konstrukcyjna i instalacja jest w złym miejscu<obija się o inne elementy np>To działa tak że mechanicy diagnozują, a spawacz spawa lub lutuje ustalone miejsce. Ja przygotowuje uszkodzone miejsce, spawacz kładzie piękny spaw i jest OK na 99,9%. (wizualne sprawdzenie)
Nie wygrzane, itd itp. Sprawdzam w układzie.
Tak to wygląda w moim przypadku.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY