Spróbuję ogarnąć "tam gdzie są przyłącza serwisowe"oczywiście jasne ,ale gdzie się mierzy to ciśnienie między jakimi elementami ,z tego co u mnie patrzyłem to można tylko przy zaworze doładowania na osuszaczu
Odnośnie podpowiedzi kolegi Awax-a,czyli zatkany filtr przy skraplaczu mógłby zatrzymywać sprężarkę.
Zawór bezpieczeństwa nie zadziałał,bo może jednak obie sprężarki są zatarte,ale ponawiam pytanie dlaczego po wyjęciu z auta obie można swobodnie pokręcać i pompują elegancko ,czy akurat w obydwu zatarcie może występować dopiero na obrotach
Odnośnie podpowiedzi kolegi Awax-a,czyli zatkany filtr przy skraplaczu mógłby zatrzymywać sprężarkę.
Zawór bezpieczeństwa nie zadziałał,bo może jednak obie sprężarki są zatarte,ale ponawiam pytanie dlaczego po wyjęciu z auta obie można swobodnie pokręcać i pompują elegancko ,czy akurat w obydwu zatarcie może występować dopiero na obrotach
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY