Widzę że zajmowanie się kaskadowymi urządzeniami chłodniczymi które są stosowane do skraplania gazów LPG/LNG jest dość wąską dziedziną chłodnictwa. Od ładnych paru lat obsługuję takie systemy na statkach. Zaczynałem od chłodni na rybakach, później bananowce/chłodniowce a teraz obsługuję urządzenia na statkach do przewozu skroplonych gazów. Np. etylen wozi się w temperaturze -104 C. Brakuje mi, że tak powiem, do kolekcji urządzeń ze statków LNG (-164 C). Z grubsza znam temat. Wiem też że na statkach wybudowanych dla Kuwejtu są systemy do skraplania par LNG by utrzymać odpowiednie ciśnienie w zbiornikach, obsługiwanych przez polskich chłodników (cargo engeneer'ów). Z tymi osobami chciałbym powymieniać się wiedzą, może schematami, parametrami urządzeń i informacją o producentach tych urządzeń. Pozdrawiam wszystkie zimne rury, Tomasz z Gdyni.
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
Skraplanie LNG na statkach LNG
7 Odpowiedzi, 6212 Wyświetleń| Wiadomości w tym wątku |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY