Czesc,
Obawiam sie ze u mnie moze byc ten sam problem (dokladnie ten sam typ focusa).
Ale dopiero zaczynam badac problem wiec potrzebuje odpowiedzi na kilka pytan. Wszystko zaczelo sie gdy po nabiciu klimy w serwisie powiedzieli, ze pojawia sie za duze cisnienie bo jeden z wentylatorow nie dziala.
Dzis sprawdzilem: po uruchomieniu zimnego silnika i wlaczeniu klimy oba wentylatory dmuchaja ze hej! Mam wiec pytania:
1. Jak odroznic pierwszy bieg od drugiego?
2. Gdzie na przekazniku powinna byc masa, gdzie +14V i co z czym zewrzec zeby wymusic uruchomienie wentylatora.
Dzieki za pomoc, Tomek
Obawiam sie ze u mnie moze byc ten sam problem (dokladnie ten sam typ focusa).
Ale dopiero zaczynam badac problem wiec potrzebuje odpowiedzi na kilka pytan. Wszystko zaczelo sie gdy po nabiciu klimy w serwisie powiedzieli, ze pojawia sie za duze cisnienie bo jeden z wentylatorow nie dziala.
Dzis sprawdzilem: po uruchomieniu zimnego silnika i wlaczeniu klimy oba wentylatory dmuchaja ze hej! Mam wiec pytania:
1. Jak odroznic pierwszy bieg od drugiego?
2. Gdzie na przekazniku powinna byc masa, gdzie +14V i co z czym zewrzec zeby wymusic uruchomienie wentylatora.
Dzieki za pomoc, Tomek
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY