No i wymieniłem zawór rozprężny.
Stary miał na cienkim wyjsciu z parownika widać zablokowany przepływ lub zawór się nie otwierał bo nie było nawet śladu barwnika na pozostałych otworach był świerzy barwnik.
Po wymianie objaw rozłanczania kompresowa pozostał z tą różnicą że :
Teraz cienki przewód przy temp, zewn. 13st. robi się wyraźnie mokry od wilgoci i zimny a przewód do chłodnicy robi się ciepły ale bez przesady
Ciśnienie niskie spada z 2.5 bara przy wył. do 1.6 bar a wysokie cisnienie 5 max 6 bar przy wlączonym kompr.
Sterownik wyżucił tym razem zdecydowanie 00792 dtc czyli czujnik cisnienia F129 preostat tak ?
Już zmęczony walką zmieniłem w domu dopiero preostat na inny z auta dawcy i o dziwo sprężarka już się nie rozłancza i brak błędów ale nie miałem manometrów.
Dodatkowo zauważyłem żę kiedy raptownie dodam gazu to kompresor zostaje odłączony.
Coś tam może działa ale bez rewelacji , ciężko tak ocenić mi było bez termometru a dziś chłodno jak na złość... i mam przeczucie ze kiedy zmieniałem preostat czujnik wys. cisnienia zbyt dużo czynnika uciekło? Dość cieżko go szybko odkrecic w sharanie , bardzo zły dostęp i zanim wentylek zadziałał troche tego uszło i przy zakręcaniu też.
Teraz nie wiem co z tym fantem począć , znów uzupełniać? Może poczekać aż się zrobi cieplej żeby poczuć że coś zaczeło działać?
Sam nie wiem czego szukać.
Gdy przewody namakają osuszacz zaczyna być wyraźnie zimny w całości i pokrywa się skroploną wodą. Może jeszcze on być nie drożny czy co?
Jakieś pomysły panowie???
Aha pytanie do kogos kto wybebeszał sharana albo galaxy. Gdzie jest jednostka sterująca AC umieszczona? Na schemacie z Autodaty wyglada jak by w konsoli ale pytanie brzmi czy wyglada jak typowy sterownik w alu obudowie czy jest zabudowany w panelu z przyciskami poniewaz on ma az 3 kostki. Prosze o podanie namiarów gdzie go szukac. Zainwestowalem pare zl w tego szrota i szkoda odpuszac temat i sie meczyc.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2008-04-29, 22:34:19 przez arekbp.)
Stary miał na cienkim wyjsciu z parownika widać zablokowany przepływ lub zawór się nie otwierał bo nie było nawet śladu barwnika na pozostałych otworach był świerzy barwnik.
Po wymianie objaw rozłanczania kompresowa pozostał z tą różnicą że :
Teraz cienki przewód przy temp, zewn. 13st. robi się wyraźnie mokry od wilgoci i zimny a przewód do chłodnicy robi się ciepły ale bez przesady
Ciśnienie niskie spada z 2.5 bara przy wył. do 1.6 bar a wysokie cisnienie 5 max 6 bar przy wlączonym kompr.
Sterownik wyżucił tym razem zdecydowanie 00792 dtc czyli czujnik cisnienia F129 preostat tak ?
Już zmęczony walką zmieniłem w domu dopiero preostat na inny z auta dawcy i o dziwo sprężarka już się nie rozłancza i brak błędów ale nie miałem manometrów.
Dodatkowo zauważyłem żę kiedy raptownie dodam gazu to kompresor zostaje odłączony.
Coś tam może działa ale bez rewelacji , ciężko tak ocenić mi było bez termometru a dziś chłodno jak na złość... i mam przeczucie ze kiedy zmieniałem preostat czujnik wys. cisnienia zbyt dużo czynnika uciekło? Dość cieżko go szybko odkrecic w sharanie , bardzo zły dostęp i zanim wentylek zadziałał troche tego uszło i przy zakręcaniu też.
Teraz nie wiem co z tym fantem począć , znów uzupełniać? Może poczekać aż się zrobi cieplej żeby poczuć że coś zaczeło działać?
Sam nie wiem czego szukać.
Gdy przewody namakają osuszacz zaczyna być wyraźnie zimny w całości i pokrywa się skroploną wodą. Może jeszcze on być nie drożny czy co?
Jakieś pomysły panowie???
Aha pytanie do kogos kto wybebeszał sharana albo galaxy. Gdzie jest jednostka sterująca AC umieszczona? Na schemacie z Autodaty wyglada jak by w konsoli ale pytanie brzmi czy wyglada jak typowy sterownik w alu obudowie czy jest zabudowany w panelu z przyciskami poniewaz on ma az 3 kostki. Prosze o podanie namiarów gdzie go szukac. Zainwestowalem pare zl w tego szrota i szkoda odpuszac temat i sie meczyc.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY