freindl napisał(a):Z poprzednich postów (dzięki gajdek419) dowiedziałem się, że te sprężarki różnią się wewnętrznym mechanicznym zaworem regulującym, co by tłumaczyło zachowanie mojego klimatronika. Tylko czy napewno? Może jest jakiś sposób aby elektronicznie zmusić aby sprężarka pracowała z odpowiednią wydajnością? A może przyczyną mojego problemu jest cos innego? Proszę pomóżcie!!!Mechaniczne zawory regulujące w obrębie sprężarek SD7V16-.... są takie same.
Wymienione numery przez arekbp (7M0820803P,7M0820803D,7M0820803N,1H0820803D) to nic innego jak numery tych spręzarek (traktowane jako część) u producenta samochodu tzw OEM. Z kolei numer spręzarki typu SD7V16-.... to numer spręzarki u producenta spręzarki, w tym przypadku firmy SANDEN.
Spręzarki te dla użytkownika niczym się nie różnią (mają takie same mocowania, koło pasowe itd.). Różnica moze być w konstrukcji wewnętrznej spręzarki (np inne płytki zaworowe, płyta zaworowa, wał....). Dla użytkownika są to te same spręzarki.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY