toomek78 napisał(a):Witam,
Przyłączam się do poprzednika. Mercedes C w203 po włączeniu klimatyzacji przez chwile Lp 2,5 Hp 12-16 z kratek 6*C odpala wentylator skraplacza czyli normalnie, następnie Lp rośnie 6-7 a Hp maleje 8-9 i przestaje chłodzić. Czynnik napełniony na nowo 750gr olej ile odzyskano tyle załadowano 10gr. Po zasileniu zaworu sterującego z akumulatora brak reakcji. Moja diagnoza uszkodzony zawór sterujący. Po wymianie zaworu to samo przez chwile pracuje ok. następnie ciśnienia szaleją. Trafiło mi się przy którymś odpaleniu klimy tak, że pracowała normalnie 15min. Po zgaszeniu silnika i ponownym rozruchu znowu nie pracuje.
Moje podejrzenie zawór rozprężny-czy trafne? Bo wszyscy sugerują mi uszkodzenie kompresora.
Proszę bardzo o sugestie bardziej doświadczonych kolegów.
Ja sugerowałbym,że komputer umyślnie zmniejsza wydajność .
Warto zastanowić się co może być tego powodem.
Może otrzymywać sygnały np.nizskiej temperatury zewnętrznej,wysokiego ciśnienia skraplania,zamrożenia parownika,niskiej temp.wewnętrznej itd,itd.
Wypadałoby zacząć od podpięcia np.do KTS a.
Najważniejsze jednak co ja mogę poradzić to po prostu UCZYĆ SIĘ,uczyć i jeszcze raz uczyć,ale nie na błędach przy autku Klienta,ale w szkole lub na szkoleniach.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY