Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

Mercedes c-klasa

30 Odpowiedzi, 32278 Wyświetleń

awax

  2012-07-22, 17:45:58
Top użytkownik
#27
falenciak23 napisał(a):pytanie jaki rodzaj sprezarki czy tlokowa czy spilarna czy ta trzecia... no mowie jesli zwrocisz uwage na wyrownywalne cisnienie po wylonczeniu samochodu i jesli zbyt szybko sie wyrownaja tzn ze sprezarka do regeneracji... a jesli nie to mozesz ja dac na hamownie oni ci powiedza co i jak... ale ja bym stawial na zawor ze sie zawiesza ale jak cos to daj znac co tam byloooSmile))

Może warto zacząć od tego jak działa zawór regulacji wydajności?w jakich sprężarkach jest stosowany itd?
Nie będzie wtedy pytań typu czy sprężarka spiralna?,czy ta trzecia?(łopatkowa)
  • Odpowiedz

Wiadomości w tym wątku

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa