awax napisał(a):falenciak23 napisał(a):pytanie jaki rodzaj sprezarki czy tlokowa czy spilarna czy ta trzecia... no mowie jesli zwrocisz uwage na wyrownywalne cisnienie po wylonczeniu samochodu i jesli zbyt szybko sie wyrownaja tzn ze sprezarka do regeneracji... a jesli nie to mozesz ja dac na hamownie oni ci powiedza co i jak... ale ja bym stawial na zawor ze sie zawiesza ale jak cos to daj znac co tam bylooo))
Może warto zacząć od tego jak działa zawór regulacji wydajności?w jakich sprężarkach jest stosowany itd?
Nie będzie wtedy pytań typu czy sprężarka spiralna?,czy ta trzecia?(łopatkowa)
no to juz wiemy ze ta sprezarka jest na zaworze sterujacym czyli on odpowiada za dana ilosc czynnika ktory przepomouje sprezarka... ale jak koleaga wczesniesj mowil ze ja sprawdzal na krotko... wiecc pozostaje dalsza niewiadoma czyli zawor rozprzezny... mowie przy takiej wymianie i wymianie sprezarki proponuje plokanie ukladu i standardowo wymienisc osuszacz...
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
))