też tak mam w Mazdzie z 94r, jak już wszystko się rozgrzeje na biegu jałowym zaczyna się ślizgać sprzęgło, albo gdzieś prąd do elektromagnesu gubi i zaczyna terkotać. LP rośnie z 2,3 do 3 bar, HP nie znam bo nie mam przejściówki. Wystarczy na chwile wyłączyć i znów zaczyna pracować normalnie. Wydaje mi się, że może to też mieć związek z ilością czynnika. Jak jest go za dużo, to obciążenie dla sprężarki jest większe.
Da się jakoś za pomocą zegarów i termometru ustalić właściwą ilość czynnika po przegrzaniu jak w splicie?
U mnie na 1-2 biegu dmuchawy i pracy cyklicznej przegranie wynosi ok 6-7C, na 4 wszystko leci na łeb na szyje i wychodzi 11-12C
Da się jakoś za pomocą zegarów i termometru ustalić właściwą ilość czynnika po przegrzaniu jak w splicie?
U mnie na 1-2 biegu dmuchawy i pracy cyklicznej przegranie wynosi ok 6-7C, na 4 wszystko leci na łeb na szyje i wychodzi 11-12C
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY