Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

Cyka sprzęgło na postoju na gorącym silniku i brak chłodzenia

15 Odpowiedzi, 12908 Wyświetleń

Vlad24

  2012-08-03, 18:58:42
Użytkownik
#8
też tak mam w Mazdzie z 94r, jak już wszystko się rozgrzeje na biegu jałowym zaczyna się ślizgać sprzęgło, albo gdzieś prąd do elektromagnesu gubi i zaczyna terkotać. LP rośnie z 2,3 do 3 bar, HP nie znam bo nie mam przejściówki. Wystarczy na chwile wyłączyć i znów zaczyna pracować normalnie. Wydaje mi się, że może to też mieć związek z ilością czynnika. Jak jest go za dużo, to obciążenie dla sprężarki jest większe.

Da się jakoś za pomocą zegarów i termometru ustalić właściwą ilość czynnika po przegrzaniu jak w splicie?
U mnie na 1-2 biegu dmuchawy i pracy cyklicznej przegranie wynosi ok 6-7C, na 4 wszystko leci na łeb na szyje i wychodzi 11-12C
  • Odpowiedz

Wiadomości w tym wątku

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa