dopiero zaczynam się tym bawić, więc jeszcze mało wiem 
jako, że widać 3 miejsca zaolejone, to ściągnę całość, wymienię oringi i napełnię z wagą.
po zabiegu: udało się odpompować ok 470 gr, wymieniłem oringi (stare były czarne od r12) i powoli nabiłem 700 gr. Przy 500 gr już zaczynało być słychać terkotanie sprzęgła. Po napełnieniu na drugim biegu dmuchawy odparowanie dochodzi do 1-2C, a przegranie ok 6C. Zastanawiam się jeszcze, czy przy zmianie czynnika ten ktoś kto to robił zmienił olej, bo ani przejściówek nie założył, anie oringów nie ruszył. Jedynie nalepkę przykleił R134A na nadkole
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2012-08-04, 14:30:40 przez Vlad24.)

jako, że widać 3 miejsca zaolejone, to ściągnę całość, wymienię oringi i napełnię z wagą.
po zabiegu: udało się odpompować ok 470 gr, wymieniłem oringi (stare były czarne od r12) i powoli nabiłem 700 gr. Przy 500 gr już zaczynało być słychać terkotanie sprzęgła. Po napełnieniu na drugim biegu dmuchawy odparowanie dochodzi do 1-2C, a przegranie ok 6C. Zastanawiam się jeszcze, czy przy zmianie czynnika ten ktoś kto to robił zmienił olej, bo ani przejściówek nie założył, anie oringów nie ruszył. Jedynie nalepkę przykleił R134A na nadkole
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY