posiadasz sprezarkę ze stałą wydajnością DENSO 10S17C i samo rozłączanie/załaczanie sprzęgła to normalna rzecz bo w ten sposób układ klimatyzacyjny reguluje sobie zapotrzebowanie na "chłód".
Co do kwestii częstotliowści tych załączeń to trzeba zacząć od pomiaru ciśnień w czasie pracy bo może się okazać, że masz za mało czynnika (może to sugerować to, że na postoju przy temp. poniżej 20 cykle są częstrze - sprężarkę wyłącza presostat LP) lub czynnika jest za duzo i spręzarkę odłącza presostat na HP
Niestety sprężarki 10s17 we wszytskich chryslerach są dość mocno eksploatowane i bardzo często gdy trafiają do regenracji to juz nie ma co naprawiać.
Co do kwestii częstotliowści tych załączeń to trzeba zacząć od pomiaru ciśnień w czasie pracy bo może się okazać, że masz za mało czynnika (może to sugerować to, że na postoju przy temp. poniżej 20 cykle są częstrze - sprężarkę wyłącza presostat LP) lub czynnika jest za duzo i spręzarkę odłącza presostat na HP
Niestety sprężarki 10s17 we wszytskich chryslerach są dość mocno eksploatowane i bardzo często gdy trafiają do regenracji to juz nie ma co naprawiać.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY