Rzeczywiście nie patrzyłem przez wziernik, jest na dachu. Autobus będę widział za kilka dni, pojechał w trasę. Te ciśnienia były na wolnych obrotach, może w czasie jazdy jest lepiej bo kierowca nie zgłasza żadnych problemów.
Moim zdaniem HP 7 bar to za mało, powinno być 10- 15 a LP 3 to z kolei za dużo- dlatego wymieniłem sprężarkę. Sprawdzę jeszcze na wyższych obrotach. Martwi mnie to, że najprawdopodobniej coś się oszrania a później kapie na głowy pasażerów. Osuszacz jest na dachu, więc to nie on, zresztą był wymieniony rok temu. W środku jest zawór rozprężny i parowniki.
Moim zdaniem HP 7 bar to za mało, powinno być 10- 15 a LP 3 to z kolei za dużo- dlatego wymieniłem sprężarkę. Sprawdzę jeszcze na wyższych obrotach. Martwi mnie to, że najprawdopodobniej coś się oszrania a później kapie na głowy pasażerów. Osuszacz jest na dachu, więc to nie on, zresztą był wymieniony rok temu. W środku jest zawór rozprężny i parowniki.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY