awax napisał(a):post nr 17Dlaczego czasami przeczysz sam sobie?klimatolog napisał/a:
"Tu wystarczy sprawdzić samą sprężarkę i najprawdopodobniej wymienić uszczelnienie czołowe sprężarki."
Uszczelnienie czołowe przy 1 bar różnicy ciśnień nie powinno puszczać w żadnym kierunku i nieważne przy nadciśnieniu trzyma,trzeba wymienić.
Zawór bezpieczeństwa także nie ma prawa przy 1 barze różnicy przepuszczać w żadnym kierunku.
Oczywiście jeżeli sprężarka okaże się ok to szukamy dalej,ja zacząłbym od złączy serwisowych i manometrów.
Zaślep zaworki serwisowe na próżni .Odpisałeś-
Na próżni zaworki serwisowe są połączone z manometrami i nie ma co zaślepia
Odpisałem w poście
O ile manometry są sprawne to masz rację.A kto jeżdzi z oprawą manometrów celem diagnostyki szczelności?10 aut na dobę równa się dziesięciu opraw manometrycznych.Przestań być złośliwym?
Nie ja pierwszy zadam pytanie jak można zlikwidować swój profil.Co z Patuxem?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-05-04, 17:07:33 przez klimatolog.)
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY