Na szkoleniu nie byłem :-P ale może spróbuję coś dodać:
jak pisali koledzy wcześniej najbardziej prawdopodobne jest to, że uszczelniacz wałka puszcza na "próżni". Z punktu widzenia mojej pracy taka sytuacja nie do zaakceptowania. Ale z drugiej strony w układzie zawsze panuje nadciśnienie...
Poza uszczelniaczem praktycznie może nie uszczelniać każde miejsce z o-ringiem (również i w sprężarce, co praktycznie mogę potwierdzić)
Kolega który zajmuje się serwisowaniem klimatyzacji miał również taki przypadek i po zregenerowaniu sprężarki nadal miał tak samo - cały czas nie mógł wytworzyć podciśnienia. Samochód jeździ już trzeci sezon i wycieku czynnika nie ma.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-05-05, 12:48:33 przez gajdek419.)
jak pisali koledzy wcześniej najbardziej prawdopodobne jest to, że uszczelniacz wałka puszcza na "próżni". Z punktu widzenia mojej pracy taka sytuacja nie do zaakceptowania. Ale z drugiej strony w układzie zawsze panuje nadciśnienie...
Poza uszczelniaczem praktycznie może nie uszczelniać każde miejsce z o-ringiem (również i w sprężarce, co praktycznie mogę potwierdzić)
Kolega który zajmuje się serwisowaniem klimatyzacji miał również taki przypadek i po zregenerowaniu sprężarki nadal miał tak samo - cały czas nie mógł wytworzyć podciśnienia. Samochód jeździ już trzeci sezon i wycieku czynnika nie ma.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY