Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

Movano

30 Odpowiedzi, 23153 Wyświetleń

gajdek419

  2013-05-05, 12:45:08
Zaawansowany użytkownik
#28
Na szkoleniu nie byłem :-P ale może spróbuję coś dodać:
jak pisali koledzy wcześniej najbardziej prawdopodobne jest to, że uszczelniacz wałka puszcza na "próżni". Z punktu widzenia mojej pracy taka sytuacja nie do zaakceptowania. Ale z drugiej strony w układzie zawsze panuje nadciśnienie...
Poza uszczelniaczem praktycznie może nie uszczelniać każde miejsce z o-ringiem (również i w sprężarce, co praktycznie mogę potwierdzić)
Kolega który zajmuje się serwisowaniem klimatyzacji miał również taki przypadek i po zregenerowaniu sprężarki nadal miał tak samo - cały czas nie mógł wytworzyć podciśnienia. Samochód jeździ już trzeci sezon i wycieku czynnika nie ma.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-05-05, 12:48:33 przez gajdek419.)
  • Odpowiedz

Wiadomości w tym wątku

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa