Witam.
Najlepiej jak podjedziesz do serwisu albo skombinujesz manometry i sprawdzisz ciśnienia na rozgrzanym silniku. Tu masz zawór serwisowy za sprężarka wiec będziesz widział co się dzieje od razu za nią. Sprawa 2 to taka że jak ci nabijali to powinni sprawdzić ciśnienia (raczej zimnym do nich nie zajechałeś żeby miało być wszystko ok).
Inna opcja to taka że przy przekładce coś nie poszło i komp nie dostaje informacji o pobiciu obrotów. (tylko ten spadek wydajności mi nie pasuje w tym miejscu. Nie wydaje mi się też że spadek obrotów do 400 miałby wpływ na spadek wydajności tłoczenia).
Reasumując bez ciśnień będziemy dalej wróżyć.
Pozdro
Najlepiej jak podjedziesz do serwisu albo skombinujesz manometry i sprawdzisz ciśnienia na rozgrzanym silniku. Tu masz zawór serwisowy za sprężarka wiec będziesz widział co się dzieje od razu za nią. Sprawa 2 to taka że jak ci nabijali to powinni sprawdzić ciśnienia (raczej zimnym do nich nie zajechałeś żeby miało być wszystko ok).
Inna opcja to taka że przy przekładce coś nie poszło i komp nie dostaje informacji o pobiciu obrotów. (tylko ten spadek wydajności mi nie pasuje w tym miejscu. Nie wydaje mi się też że spadek obrotów do 400 miałby wpływ na spadek wydajności tłoczenia).
Reasumując bez ciśnień będziemy dalej wróżyć.
Pozdro
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY