Tadeusz4321 napisał(a):crocens napisał(a):crocens napisał(a):Jaką ty temperature odczytujesz z manometru?
Temperaturę parowania przy danym ciśnieniu dla danego czynnika chłodniczego... chyba ze standardowego manometru chłodniczego nic więcej się wyczytać nie da
Zazwyczaj właściciele aut nie szukają ani nie znają właściwości ani temperatur przegrzania czynnika, bo to dla nich czeski film -patrz post nr 4
Przeczytaj mój post z zrozumieniem kolego

Napisałem:
a sprawdzenie przegrzania czynnika to każdy dobry serwis będzie wiedział o co chodzi, ale dla ciebie należy zmierzyć temperaturę rurki za parwonikiem (tej grubszej) i odjąć od niej temperaturę odczytaną z manometru niskiego ciśnienia.
Z czego wynika, że dobry sewis wie o co chodzi, klientowi opisałem jak to wygląda i tyle, przecież nie napisałem, by on to sam robił.
Po prostu uważam to za ważny pomiar i dobrze, by klient wiedział, że można takie coś zmierzyć i ile powinno wynosić, tyle

Pozdrawiam

I PS, Shitashi ma rację, podanie kontrastu z azotem nic nie da.
.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-06-06, 16:37:31 przez crocens.)
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY