crocens napisał/a:
nie jestem specjalistą od samochodów, dlatego nie powiem ile oleju, też bym wlał tyle ile zleję ze sprężarki.
a sprawdzenie przegrzania czynnika to każdy dobry serwis będzie wiedział o co chodzi, ale dla ciebie należy zmierzyć temperaturę rurki za parwonikiem (tej grubszej) i odjąć od niej temperaturę odczytaną z manometru niskiego ciśnienia.
Jeżeli będzie to w okolicach 6-10*C to znaczy, że jest OK
Czy przegrzanie i przechłodzenie sprawdzasz urządzeniem diagnostycznym (patrz załącznik) czy też w inny sposób?
nie jestem specjalistą od samochodów, dlatego nie powiem ile oleju, też bym wlał tyle ile zleję ze sprężarki.
a sprawdzenie przegrzania czynnika to każdy dobry serwis będzie wiedział o co chodzi, ale dla ciebie należy zmierzyć temperaturę rurki za parwonikiem (tej grubszej) i odjąć od niej temperaturę odczytaną z manometru niskiego ciśnienia.
Jeżeli będzie to w okolicach 6-10*C to znaczy, że jest OK
Czy przegrzanie i przechłodzenie sprawdzasz urządzeniem diagnostycznym (patrz załącznik) czy też w inny sposób?
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY