Witam
W pierwszym wpisie napisałem:
"Po zdemontowaniu sprężarki i odkręceniu korka spustowego ściekło ~10ml oleju - czysty."
Czyli demontowałem ją, olej zlatywał zarówno z otworu spustowego jak i z portów.
Obecnie zdemontowałem wszystko oprócz parownika i sprężarki (brak jej unieruchomiłby mi pojazd).
Wymiana na nowe obejmie: osuszacz, dyszę dławiącą, o-ringi wszelkich połączeń i skraplacz bo marnie wygląda.
Za radą znajomego kupię używany kompresor (YS4H-19D629-AB) i zrobię przegląd w "wolnym czasie" i podmienię podczas montażu całości.
Według nalepki w układzie powinien być olej taki jak przy FS10 czyli PAG46 i taki będzie.
Ilość czynnika 0.74 kg
AutoSpa napisał(a):Mam kilka pytań!
Jeżeli dobrze rozumiem, to układ został przynajmniej częściowo zdemontowany. Sprężarka "na pokładzie"
Jak mam rozumieć "przedmuchałem układ" ?
W pierwszym wpisie napisałem:
"Po zdemontowaniu sprężarki i odkręceniu korka spustowego ściekło ~10ml oleju - czysty."
Czyli demontowałem ją, olej zlatywał zarówno z otworu spustowego jak i z portów.
Obecnie zdemontowałem wszystko oprócz parownika i sprężarki (brak jej unieruchomiłby mi pojazd).
Wymiana na nowe obejmie: osuszacz, dyszę dławiącą, o-ringi wszelkich połączeń i skraplacz bo marnie wygląda.
Za radą znajomego kupię używany kompresor (YS4H-19D629-AB) i zrobię przegląd w "wolnym czasie" i podmienię podczas montażu całości.
Według nalepki w układzie powinien być olej taki jak przy FS10 czyli PAG46 i taki będzie.
Ilość czynnika 0.74 kg
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY