Grzanie w samochodzach jest realizowane nagrzewnica, ktora zasilana jest z obiegu chlodzenia silnika. To prosty system i mozna go samemu sprawdzic.
Moze byc:
- zapowietrzona nagrzewnica, zwlaszcza jak wymieniano plyn chlodzacy,
- uszkodzona zaluzja nawiewu - naplyw cieplego powietrza jest zamkniety(moze uszkodz. silnik).
Do kabiny musza isc weze z ciecza chlodzaca silnik i po nich znajdziesz nagrzewnice.
Oczywiscie moze byc problem ze sterowaniem ale elektronika jest raczej niezawodna.
Moze byc:
- zapowietrzona nagrzewnica, zwlaszcza jak wymieniano plyn chlodzacy,
- uszkodzona zaluzja nawiewu - naplyw cieplego powietrza jest zamkniety(moze uszkodz. silnik).
Do kabiny musza isc weze z ciecza chlodzaca silnik i po nich znajdziesz nagrzewnice.
Oczywiscie moze byc problem ze sterowaniem ale elektronika jest raczej niezawodna.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY