Witam wszystkich ponownie - tak wiec zaczalem ponowna walke z klima i w miniony weekend wymienilem osuszacz wraz z czynnikiem, olejem itp. Jesli chodzi o wyniki po wymianie to sa nastepujace:
- temp. zewnetrzna ok 26stC,
- zostalo nabite 700gram czynnika (w tabeli jest 625-650)
- cisnienie niskie ok 2bary, jak dodam gazu spada do 1.7bara
- cisnienie wysokie ok 15-16bar, jak dodam gazu skacze do 18stu,
- temp. na kratkach ok 10stC, jak przejade kilka km spada do 8
Koles od klimy powiedzial ze jedynie wydajniejszy wentylator moglby tutaj pomoc. Nie sprawdzilem jeszcze ale poprzednim razem (rok temu) faktycznie chlodzenie skraplacza woda powodowalo obnizenie temp. wewnatrz auta (na kratkach).
Teraz pytanie, czy w Hondzie Civic jestem w stanie osiagnac lepszy wynik np. ok 2-3stC?? Czy spotkaliscie sie z poprawnie i wydajnie dmuchajaca klima w Civicu 1.4 z 95-99 roku ?
Pozdrawiam,
Wally
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2008-06-09, 07:24:37 przez wally.)
- temp. zewnetrzna ok 26stC,
- zostalo nabite 700gram czynnika (w tabeli jest 625-650)
- cisnienie niskie ok 2bary, jak dodam gazu spada do 1.7bara
- cisnienie wysokie ok 15-16bar, jak dodam gazu skacze do 18stu,
- temp. na kratkach ok 10stC, jak przejade kilka km spada do 8
Koles od klimy powiedzial ze jedynie wydajniejszy wentylator moglby tutaj pomoc. Nie sprawdzilem jeszcze ale poprzednim razem (rok temu) faktycznie chlodzenie skraplacza woda powodowalo obnizenie temp. wewnatrz auta (na kratkach).
Teraz pytanie, czy w Hondzie Civic jestem w stanie osiagnac lepszy wynik np. ok 2-3stC?? Czy spotkaliscie sie z poprawnie i wydajnie dmuchajaca klima w Civicu 1.4 z 95-99 roku ?
Pozdrawiam,
Wally
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY