Update. Wymiana kola pasowego silnika nic nie dala. Ale mam postep: pokrecilem tarczka i co ktorys obrot moglem uslyszec dzwiek, cos jak tarcie piasku, chrobot, zgrzyt nie w samej sprezarce a w okolicach elektromagnesu (nr 2 na zdjeciu). Nie majac wiele do stracenia, nawalilem WD40 na wieloklin. Na chwile ucichlo, po czym zrobilo sie 10x glosniej :o Chrobocze po rozsprzegleniu i kreci tarczka w strone przeciwna niz kolo paska. Zgaduje, ze jakies smieci sie tam dostaly i mieli je przy zasprzegleniu (widac mikroopilki na wieloklinie), albo jak ktos tu wspomnial lozysko siada (tylko czy moglo oberwac po zalaniu WD40?). Wygrzebalem kolejny kompresor. Przy obracaniu jest cicho, natomiast po zatkaniu otworow palcami i nabiciu cisnienia przez krecenie tarczka, cos klika w srodku klika, ale nie chrobocze, wiec chyba wymienie na 3 (i znow nabicie :mad: ). Bede wdzieczny za wszystkie sugestie.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2014-04-27, 17:48:52 przez oski.)
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
BMW E46 Kompresor halasuje przy zalaczaniu.
33 Odpowiedzi, 32865 Wyświetleń| Wiadomości w tym wątku |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY