tak, wszystkie były nowe. Dławnicę nakładałem przy użyciu takiej metalowej tulei w kształcie naboju, co by nie rozciąć nowego uszczelnienia. Nie chcę robić reklamy, ale wszystkie kupowałem na stronie firmy laser-sinex. Wymieniłem uszczelnienia korpusu, dławnicy i zaworu sterującego, wszystkie, które były w komplecie.
http://www.e-sklep-laser-sinex.pl/pl/p/Z...Czesci/642
być może i uległ deformacji, ale nie zaciskałem nie wiadomo jak mocno. szczerze to nie wyobrażam sobie jak bym mógł to zrobić bez użycia imadła. Ten korpus naprawdę potwornie ciężki był do zdjęcia.
no i pytanie, czy jeżeli uległ delikatnej deformacji, to czy dałoby się go jakoś ścisnąć w jakiejś maszynie tak, aby ścisk nastąpił równomiernie z każdej strony? Czy musiałbym znowu znaleźć nową sprężarkę?
Sprężarka od góry w miejscu łączenia połówek jest suchutka. Tylko od dołu jest ślad.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2014-05-01, 16:15:31 przez jogus48.)
http://www.e-sklep-laser-sinex.pl/pl/p/Z...Czesci/642
być może i uległ deformacji, ale nie zaciskałem nie wiadomo jak mocno. szczerze to nie wyobrażam sobie jak bym mógł to zrobić bez użycia imadła. Ten korpus naprawdę potwornie ciężki był do zdjęcia.
no i pytanie, czy jeżeli uległ delikatnej deformacji, to czy dałoby się go jakoś ścisnąć w jakiejś maszynie tak, aby ścisk nastąpił równomiernie z każdej strony? Czy musiałbym znowu znaleźć nową sprężarkę?
Sprężarka od góry w miejscu łączenia połówek jest suchutka. Tylko od dołu jest ślad.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY