wit napisał(a):jeśli olej jest w zb.c. to nieważne, w jakiej pozycji jest skraplacz -przez skraplacz olej przechodzi.Problem się z mieszaniem czynnika z olejem wykluczam.Nowa sprężarka.Olej syntetyczny.Miesza się z powodzeniem z czynnikiem r-22(zalecany dla tego czynnika)Olej aby mieszał się z czynnikiem i nie zalegał w instalacji musi posiadać odpowiednią temperaturę dodatnią na skraplaczu zależną od wydajności parownika.(parownik zalodzony-zabrudzony-lub nie wydajny olej migruje z kartera)-Zbyt duża wydajność skraplacza.I teraz pytanie.Skąd świadomość że kolejna nowa się zatarła?Na moje to buczy jak zatarta.A notabene spalona pod wpływem wysokiego ciśnienia.Jakie elementy automatyki chłodniczej znajdują się pomiędzy skraplaczem a elementem dławiącym tego układu chłodniczego?
nie wychodzi ze zbiornika.
wiec problem z rozpuszczalnością oleju w cieczy. albo olej niewłaściwy -albo w jego nadmiernym wyrzucie przez sprężarkę
Nie ja pierwszy zadam pytanie jak można zlikwidować swój profil.Co z Patuxem?
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY