Wg. katalogu sprawa Volvo wygląda tak:
S40/V40 | 1997-2003 | 900g
S40/V40 1,8 GDI | 1998 | 750g
S40/V40 1,8 GDI | 1999-2003 | 850
S40/V40 ON | 1996-1998 | 900g
S40/V40 ON | 1999-2003 | 850g
Nie jest to 1.8 GDI bo ta wersja miała 125 HP więc jest to raczej 1.8 16V (116 KM) czyli pierwsza pozycja (900g).
Włącz klimę is sprawdź termometrem jaka jest temperatura z nawiewu (na maksa) na słońcu w ciepły dzień po około 5 minutach pracy silnika na około 1500 obr/min.
Co do wentylatora sprawdź presostat(y) jak się zachowują kiedy wentylator się wyłącza i włącza (czy przerywają któryś z obwodów elektrycznych).
Sprawdź też czy rurę wychodzącą ze skraplacza czy jest mocno ciepła (czy można dotknąć ręką) czy jest parząca.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2014-06-15, 09:07:02 przez LDR.)
S40/V40 | 1997-2003 | 900g
S40/V40 1,8 GDI | 1998 | 750g
S40/V40 1,8 GDI | 1999-2003 | 850
S40/V40 ON | 1996-1998 | 900g
S40/V40 ON | 1999-2003 | 850g
Nie jest to 1.8 GDI bo ta wersja miała 125 HP więc jest to raczej 1.8 16V (116 KM) czyli pierwsza pozycja (900g).
Włącz klimę is sprawdź termometrem jaka jest temperatura z nawiewu (na maksa) na słońcu w ciepły dzień po około 5 minutach pracy silnika na około 1500 obr/min.
Co do wentylatora sprawdź presostat(y) jak się zachowują kiedy wentylator się wyłącza i włącza (czy przerywają któryś z obwodów elektrycznych).
Sprawdź też czy rurę wychodzącą ze skraplacza czy jest mocno ciepła (czy można dotknąć ręką) czy jest parząca.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY