Nie będę tworzył nowego tematu bo w sumie podobno objawy i ta sama sprężarka, ale czy zdarzyło wam się kiedyż że zawór w sprężarce się zawiesił na chwile po czym się odblokował i działał w miarę prawidłowo?
Wymieniony osuszacz, przedmuchany zawór rozprężny, klima działa jak marzenie po 30minutach i 3km drogi nagle ciepło. Ciśnienie wyrównane, po zgaszeniu pojazdu i ponownym odpaleniu lp w granicy 3-4 bar i schodzi czyli zaczyna chłodzić. Po 5minutach Ciśnienie znów się wyrównuje, znów ciepło, gaszę pojazd czekam znów 5minut. Po ponownym odpaleniu ciśnienie około 2,5 bara, leci zimno, gazuje czekamy a LP nie chce się podnieść czyli wnioskuję że zawór albo się zawiesił przez brud w starym osuszaczu albo po prostu zaworek do wymiany. Moje pytanie czy zdarzyło się wam że zaworek świrował i nagle przestał świrować?
Wymieniony osuszacz, przedmuchany zawór rozprężny, klima działa jak marzenie po 30minutach i 3km drogi nagle ciepło. Ciśnienie wyrównane, po zgaszeniu pojazdu i ponownym odpaleniu lp w granicy 3-4 bar i schodzi czyli zaczyna chłodzić. Po 5minutach Ciśnienie znów się wyrównuje, znów ciepło, gaszę pojazd czekam znów 5minut. Po ponownym odpaleniu ciśnienie około 2,5 bara, leci zimno, gazuje czekamy a LP nie chce się podnieść czyli wnioskuję że zawór albo się zawiesił przez brud w starym osuszaczu albo po prostu zaworek do wymiany. Moje pytanie czy zdarzyło się wam że zaworek świrował i nagle przestał świrować?
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY