Po włączeniu klimatyzacji wysyłany jest sygnał do komputera, aby szerzej otworzył przepustnice (silniczek krokowy, lub zawór wolnych obrotów - zależy od samochodu), aby utrzymać takie same obroty na biegu jałowym przy załączonym dodatkowym obciążeniu silnika więc gdzieś tam może być usterka. Obroty falują na LPG i na benzynie czy tylko na LPG?
Jeśli samochód pali Ci cewkę to sprawdź napięcie ładowania akumulatora czy nie jest większe niż 14,4V.
Jedynym wytłumaczeniem przy którym klimatyzacja mogłaby powodować przepięcia to spalona dioda prostownicza w cewce załączającej sprzęgło sprężarki, ale raczej wydaje mi się to mało prawdopodobne. Jeśli jednak by była spalona to wystarczy zwykłą diodę prostowniczą spolaryzowaną w kierunku zaporowym podłączyć równolegle do cewki sprężarki.
PS. Napięcie ładowania sprawdź też na wyższych obrotach.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2014-07-19, 21:30:02 przez LDR.)
Jeśli samochód pali Ci cewkę to sprawdź napięcie ładowania akumulatora czy nie jest większe niż 14,4V.
Jedynym wytłumaczeniem przy którym klimatyzacja mogłaby powodować przepięcia to spalona dioda prostownicza w cewce załączającej sprzęgło sprężarki, ale raczej wydaje mi się to mało prawdopodobne. Jeśli jednak by była spalona to wystarczy zwykłą diodę prostowniczą spolaryzowaną w kierunku zaporowym podłączyć równolegle do cewki sprężarki.
PS. Napięcie ładowania sprawdź też na wyższych obrotach.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY