gajdek419 napisał(a):klimatolog napisał(a):Wasze opinie nie mając pojęcia z jakim czynnikiem mamy do czynienia.samochód jest z 1998 roku więc układ napełniony powinien byc R134a.
Układ klimatyzacji nie posiada sprężarki o zmiennym wydatku a regulacja odbywa się tutaj tylko i wyłącznie za pomocą załącz/wyłącz sprzęgło.
gajdek419 napisał(a):Panie gajdek419 Twierdzenie powinien jes mało przekonujące.Jeśli mamy do czynienia z czynnikiem r 134-a to praca urządzenia (parownika)W zakresach temperaturowych odczytywanych na manometrach pomiędzy 10 a 20 stopni jest jak najbardziej prawidłową pracą takiego systemu z regulowaną wydajnością on- off sprężarki.Za pomocą sprzęgła które steruje odpowiedni w zakresach presostat.Dlaczego słabo chłodzi?(Filtry-oraz stan czynnika do sprawdzenia w pierwszej kolejności)klimatolog napisał(a):Wasze opinie nie mając pojęcia z jakim czynnikiem mamy do czynienia.samochód jest z 1998 roku więc układ napełniony powinien byc R134a.
Układ klimatyzacji nie posiada sprężarki o zmiennym wydatku a regulacja odbywa się tutaj tylko i wyłącznie za pomocą załącz/wyłącz sprzęgło.
Nie ja pierwszy zadam pytanie jak można zlikwidować swój profil.Co z Patuxem?
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY