pisałem juz kiedyś o tym (miałem podobnie w polo). uszkodzony zawór regulujący sprężarki. na niskich obrotach sprężarka ustawia się na maksymalne tłoczenie i jest ok ale kiedy obroty się zwiększają zwiększa się siła odsrodkowa i prostuje "krzywkę" wału natomiast zawór w sprężarce nie jest w stanie wysterować ciśnienia tak aby krzywka powróciła do swojej normalnej pozycji. Fajnie jakbys sprawdził cisnienia. miałem tak: na początku bylo ok ale jak silnik wchodził na obroty wysokie cisnienie spadało natomiast rosło niskie.
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
Czy to mosze być dysza?? A6 C4 2.5 TDI
10 Odpowiedzi, 8091 Wyświetleń| Wiadomości w tym wątku |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY