Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

Wycena usługi

12 Odpowiedzi, 9663 Wyświetleń

jacek 64

  2015-02-24, 08:39:53
Zaawansowany użytkownik
#12
W takich przypadkach jak ten nie kasuję klienta od razu. I nie kasuję dwa razy . Spodziewam się że może coś się jeszcze dziać . Nie wiem jak długo ten gaz uciekał . Nieraz jest tak że ucieczka jest minimalna i uzupełnienie jest konieczne raz na dwa lata . Nie opłaca cię tak małej nieszczelności szukać. Dlatego po kilku dniach gdy dostałem ponowny telefon - wiedziałem że trzeba będzie poszukać . Zawsze po naprawie czekam kilka dni i dopiero wysyłam fakturę na przelew. Jeżeli chodzi o filtr to nie zmieniałem ponieważ układ się nie rozszczelnił całkowicie . Miałem ciągle nadciśnienie . Dziura była po stronie wysokiego ciśnienia. Powietrza do środka nie wpuściłem , tylko azot , próżnia a potem gaz
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2015-02-24, 08:41:13 przez jacek 64.)
  • Odpowiedz

Wiadomości w tym wątku

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa