Witam wszystkich,
moje auto to Opel Omega B FL 2,5 V6, sprężarka - GM Harrison V5. Cieknie na obudowie - zielony olej zbiera się pod sprężarką. Ponieważ nie mogę unieruchomić auta na dłuższy czas, planuję kupić używaną sprężarkę, zregenerować ją sobie na wszelki wypadek (wymiana uszczelnień, łożysk) i w weekend podmienić w aucie zamiast obecnej. Czynnik z olejem oczywiście odessę najpierw w jakiejś stacji. I teraz pytanie - ile zalać oleju do nowej sprężarki (będzie pusta po regeneracji)? Na logikę - tyle, ile zleci ze starej, ale stara cieknie, więc na pewno już w niej nie ma takiego poziomu oleju, jaki być powinien. I ile oleju do układu będzie trzeba wpuścić z czynnikiem?
Z góry dziękuję za pomoc.
moje auto to Opel Omega B FL 2,5 V6, sprężarka - GM Harrison V5. Cieknie na obudowie - zielony olej zbiera się pod sprężarką. Ponieważ nie mogę unieruchomić auta na dłuższy czas, planuję kupić używaną sprężarkę, zregenerować ją sobie na wszelki wypadek (wymiana uszczelnień, łożysk) i w weekend podmienić w aucie zamiast obecnej. Czynnik z olejem oczywiście odessę najpierw w jakiejś stacji. I teraz pytanie - ile zalać oleju do nowej sprężarki (będzie pusta po regeneracji)? Na logikę - tyle, ile zleci ze starej, ale stara cieknie, więc na pewno już w niej nie ma takiego poziomu oleju, jaki być powinien. I ile oleju do układu będzie trzeba wpuścić z czynnikiem?
Z góry dziękuję za pomoc.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY