Witam.
Mam pytanko odnośnie Mercedesa w211 3.2 cdi 2004r
Problem :
Po załączeniu klimy na sprężarce pojawia sie i znika PWM wysterowujący sprężarkę (sprawdzone oscyloskopem)
Po dodaniu równolegle rezystancji zaczyna być wszystko ok. Moge wtedy spowrotem odłączyć rezystor i już nie rozłącza ale wtedy zawór nie jest odpowiednio wysterowany (ciśnienie na niskim rośnie do 3,5)
Przejście miedzy BTS a zaworem jest sprawdzone, zawór ma 10-11 Ohm
Ma ktoś jakiś pomysł, może kogoś to spotkało.
Pozdrawiam
Mam pytanko odnośnie Mercedesa w211 3.2 cdi 2004r
Problem :
Po załączeniu klimy na sprężarce pojawia sie i znika PWM wysterowujący sprężarkę (sprawdzone oscyloskopem)
Po dodaniu równolegle rezystancji zaczyna być wszystko ok. Moge wtedy spowrotem odłączyć rezystor i już nie rozłącza ale wtedy zawór nie jest odpowiednio wysterowany (ciśnienie na niskim rośnie do 3,5)
Przejście miedzy BTS a zaworem jest sprawdzone, zawór ma 10-11 Ohm
Ma ktoś jakiś pomysł, może kogoś to spotkało.
Pozdrawiam
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY