Nie wiem po co ktoś zamontował tyle czujników przy parowniku itp. jeśli obsłużył by to jeden termostat wciśnięty w parownik. A co do ciśnień ta na ssącym w granicach 2 a na wysokim w granicach 10. Jak pisałeś że miałeś 16 to za dużo przy tylu powinien być dodatkowy wentylator skraplacza który zbije temp. i jednocześnie ciśnienie do około 10 i tak w kółko jeśli standardowy wentylator nie da rady. Przez długotrwałe użytkowanie na takim ciśnieniu może wystąpić wysoka temperatura i uszkodzenie układu.
Presostat zamontuj sobie taki co obsłuży za niskie ciśnienie, załączy wentylator przy około 15 bar i rozłączy przy za wysokim ciśnieniu 27 bar bo narazie masz bałagan w tym układzie.
A co do obrotów sprężarki to w ciągniku silnik kręci się do około 3tyś zależy jaki a silnik od samochodu benzynowego do 7 tyś zależy też jaka średnica kół pasowych na wale ale myślę że obroty są ok.
Dołóż jakiś wydajny wentylator do chłodnicy i zobacz jakie będą ciśnienia
Presostat zamontuj sobie taki co obsłuży za niskie ciśnienie, załączy wentylator przy około 15 bar i rozłączy przy za wysokim ciśnieniu 27 bar bo narazie masz bałagan w tym układzie.
A co do obrotów sprężarki to w ciągniku silnik kręci się do około 3tyś zależy jaki a silnik od samochodu benzynowego do 7 tyś zależy też jaka średnica kół pasowych na wale ale myślę że obroty są ok.
Dołóż jakiś wydajny wentylator do chłodnicy i zobacz jakie będą ciśnienia
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY