W/g tabeli dla silnika zetec, 1.6, 1.8. W 2.0 są dłuższe przewody i ma być 820 +/- 20g. Poza tym to na pewno nie jest spowodowane ilością czynnika, nabiłem 600, później dobiłem 100, na końcu odzyskałem wszystko i wbiłem 800. Za każdym razem się podobnie zachowywała, z tym, że ciśnienie na HP rosło. Temp otoczenia przy testach, ponad 30st. Chce się chociaż dowiedzieć, czy ciśnienia są właściwe. Jeśli tak, to może wymienię zawór rozprężny (mam drugi, chyba sprawny) i zobaczę, czy się coś poprawi.
Co ciekawe, czasem mi się wydaje, jakby coś ją puszczało i zaczynała na chwilę mrozić jak trzeba.
Co ciekawe, czasem mi się wydaje, jakby coś ją puszczało i zaczynała na chwilę mrozić jak trzeba.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY