Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

Ford escort, mało wydajna klimatyzacja, czy to kompresor?

33 Odpowiedzi, 26468 Wyświetleń

microsofter

  2015-06-12, 19:42:34
Nowy użytkownik
#3
W/g tabeli dla silnika zetec, 1.6, 1.8. W 2.0 są dłuższe przewody i ma być 820 +/- 20g. Poza tym to na pewno nie jest spowodowane ilością czynnika, nabiłem 600, później dobiłem 100, na końcu odzyskałem wszystko i wbiłem 800. Za każdym razem się podobnie zachowywała, z tym, że ciśnienie na HP rosło. Temp otoczenia przy testach, ponad 30st. Chce się chociaż dowiedzieć, czy ciśnienia są właściwe. Jeśli tak, to może wymienię zawór rozprężny (mam drugi, chyba sprawny) i zobaczę, czy się coś poprawi.

Co ciekawe, czasem mi się wydaje, jakby coś ją puszczało i zaczynała na chwilę mrozić jak trzeba.
  • Odpowiedz

Wiadomości w tym wątku

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa