Filtr kabinowy wywaliłem, bo faktycznie był brudny, do puki nie kupię nowego jeżdżę bez. Jak mam sprawdzić parownik? Chodzi Wam o brud wewnątrz, czy na zewnątrz? Też mi się wydaje, że może mieć za dużo oleju. Ile może kosztować płukanie układu?
I nadal nie dostałem odpowiedzi, dlaczego na wolnych obrotach dużo słabiej mrozi, pomimo i tak słabej wydajności? Tu chyba parownik nie ma wpływu, czy zaolejony układ?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2015-06-15, 20:25:15 przez microsofter.)
I nadal nie dostałem odpowiedzi, dlaczego na wolnych obrotach dużo słabiej mrozi, pomimo i tak słabej wydajności? Tu chyba parownik nie ma wpływu, czy zaolejony układ?
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY