Skoro masz Climatronic to proponuję sprawdzenie błędów - tak na początek.
Druga sprawa - nie jestem pewny w 100% ale niepotrzebnie odciągałeś czynnik do wymiany przełącznika ciśnieniowego. Jest on wkręcany na zawór (tak jest w B4 więc i w Golfie powinno być podobnie).
Kolejna sprawa ilość czynnika jaka jest w układzie. Skoro czytałeś tematy to pewnie wiesz, że po ilości "wsadu" i ciśnieniach na wyłączonej/włączonej klimatyzacji (+ temp zewn) forumowicze powiedzą ci wszystko
Druga sprawa - nie jestem pewny w 100% ale niepotrzebnie odciągałeś czynnik do wymiany przełącznika ciśnieniowego. Jest on wkręcany na zawór (tak jest w B4 więc i w Golfie powinno być podobnie).
Kolejna sprawa ilość czynnika jaka jest w układzie. Skoro czytałeś tematy to pewnie wiesz, że po ilości "wsadu" i ciśnieniach na wyłączonej/włączonej klimatyzacji (+ temp zewn) forumowicze powiedzą ci wszystko
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY