Witam,
Widze ze post juz jest, a problem mam podobny. Chodzi o sprezarke firmy denso do audi a4 b6. Dzisiaj bylem u mechanika zeby naciagnal mi pasek bo piszczal. Zrobilem od razu serwis klimy, napelnienie oraz odgrzybianie jak co roku, czasem co dwa lata. Mechanik naciagnal pasek (przestalo piszczec) i stwierdzil ze sprezarka z klimatyzacji daje za duze opory stad pisk. Dodam ze nie zajmuja sie klimatyzacja poza napelnianiem i odgrzybianiem. Teraz mam pytanie. Co zrobic ?
1) Czy jezeli bede jezdzil dalej to zatrze sie sprezarka czy moze zerwie najpierw sprzeglo lub pasek?
2) Jakie moga byc powody zwiekszonych oporow i czy da sie to "wyleczyc" czy moze po prostu sprezarka
"konczy sie" ?
3) Czy podczas zatarcia sprezarki cos jeszcze moze sie uszkodzic oprocz jej samej ?
P.S. zalaczam zdjecie modelu mojej sprezarki jakby ktos potrzebowal
Dzieki za odpowiedz !
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2015-07-06, 17:19:53 przez kokojumbo.)
Widze ze post juz jest, a problem mam podobny. Chodzi o sprezarke firmy denso do audi a4 b6. Dzisiaj bylem u mechanika zeby naciagnal mi pasek bo piszczal. Zrobilem od razu serwis klimy, napelnienie oraz odgrzybianie jak co roku, czasem co dwa lata. Mechanik naciagnal pasek (przestalo piszczec) i stwierdzil ze sprezarka z klimatyzacji daje za duze opory stad pisk. Dodam ze nie zajmuja sie klimatyzacja poza napelnianiem i odgrzybianiem. Teraz mam pytanie. Co zrobic ?
1) Czy jezeli bede jezdzil dalej to zatrze sie sprezarka czy moze zerwie najpierw sprzeglo lub pasek?
2) Jakie moga byc powody zwiekszonych oporow i czy da sie to "wyleczyc" czy moze po prostu sprezarka
"konczy sie" ?
3) Czy podczas zatarcia sprezarki cos jeszcze moze sie uszkodzic oprocz jej samej ?
P.S. zalaczam zdjecie modelu mojej sprezarki jakby ktos potrzebowal
Dzieki za odpowiedz !
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY