microsofter napisał(a):Wracam po cieplejszych dniach. W piątek i sobotę było ponad 30 stopni w cieniu, i...... Klima nie daje rady![]()
Kurcze już mnie to denerwować zaczyna. Wychodzą cały czas nowe usterki, koszta, a tu zero poprawy. Dobrze, że za nabicia nie płacę, bo bym zbankrutował.
Do rzeczy, serwis robiony z 10 razy, oleju już nic odzyskać nie mogę. Najwięcej poszło jak przewód strzelił. Teraz nawet na pracującej klimie jak nacisnę wentylek leci sam czynnik, a oleju nie widać. Gdy na zewnątrz jest ok 20 stopni, mrozi dobrze, ok 5 st z kratek. Gdy jest ponad 30, z kratek już leci 14-17 stopni. Gdy kompresor się załącza z kratek 17 st, gdy się wyłącza 14. Dodatkowo im cieplej, tym bardziej sprężarka obciąża silnik. Sprawdzałem temp rurek przed i za zaworem. Przed niecałe 40 stopni za zaworem 20?! I tu nie wiem, czy źle nie zmierzyłem, bo z kratek leciało 15 stopni.
Czynnika nabijałem 500-800 i dużych różnic nie ma. Ciśnienia ok. Może wymienić ten zawór rozprężny?
Macie może jeszcze jakieś pomysły? Czy spuścić samochód z przepaści?
Po co od razu z przepaści.
Wystarczy naprawić klimę raz ,a dobrze.Piszesz o temperaturach z kratek,przed i za zaworem itp ,a to ma najmniejsze znaczenie do diagnozy.Zmierz po prostu przegrzanie i sprawdz dlaczego się wogóle wyłącza dając wtedy 14 C???Postępujac tak dalej załatwisz sprężarke i wszytko co się da.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
