koledzy zrobiłem opisane w wyżej podanym poradniku wyjęcie tylnej obudowy sprężarki. Zdjąłem obudowę i rzeczywiście jest tam ten zawór ciśnienia, składa się to prosto i nie jest tak ciężko trafić blaszkami aby zamknąć otwory. Po zdjęciu tych blaszek widać tłoczki i można spradzić palcem czy lekko chodzą (pchamy i widać jak ładnie pracują).
Kupilem nowy zawór KTT060024 w intercarsie (http://e-katalog.intercars.com.pl/#/prod...zacji.html) niestety nie mając starego nie wiedzialem czy nowy jest OK a mam podejrzenie że może być niesprawny.
Stary zawór jak widac na zdjęciu ma iglicę wyżej, mogę też ją lekko wcisnąć do środka ale ostatnie 2mm już nie da sie iglicy wcisnąć, natomiast nowy zawór wystaje jedynie 2mm, nie da się go wyciągnąć szczypcami wyżej i jedynie mogę go wcisnąć do środka z którego sam po chwili wychodzi.
Koledzy nie chcę płacić za nabicie czynnika napiszcie proszę czy waszym zdaniem ten nowy zawór (po prawej) jest uszkodzony? Na zdjęciach w sklepie intercars ten zawór ma o wiele bardziej wystającą iglicę, szkoda że nie zwrociłem na to uwagi.
![[Obrazek: 1q5ppf7edi7a.jpg]](http://pics.tinypic.pl/i/00689/1q5ppf7edi7a.jpg)
![[Obrazek: b77wqgetjsjk.jpg]](http://pics.tinypic.pl/i/00689/b77wqgetjsjk.jpg)
EDIT:
nowy obrazek: stary zawór i nowy zawór druga sztuka, druga sztuka o tym samym numerze KTT060024 jest niższa, ma tylko tej samej długości gwint:
![[Obrazek: rzyx6qdq2ll4.jpg]](http://pics.tinypic.pl/i/00689/rzyx6qdq2ll4.jpg)
dziś byłem w intercars i poprosiłem o drugą sztukę tego zaworu, przy mnie otworzyli z zalakowanego opakowania drugą sztukę KTT0600024 i zobaczcie znowu coś ciekawego:
nowy zawór ma takiej samej długości gwint od kołnierza ale o 5mm krótszą tylną część którą wsadzamy w sprężarkę. Moim zdaniem po wsadzeniu tego zaworu do otworu chyba zabrakło by gwintu aby dokręcić śrubę. Może się mylę może to nie ma znaczenia. Niestety nie mieli innej nowej sztuki więc zaryzykowałem (mimo że poprzedni nowy zawór miał tak niską iglicę) nabiłem klime i zaczęła działać.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2015-08-03, 10:09:27 przez psg.)
Kupilem nowy zawór KTT060024 w intercarsie (http://e-katalog.intercars.com.pl/#/prod...zacji.html) niestety nie mając starego nie wiedzialem czy nowy jest OK a mam podejrzenie że może być niesprawny.
Stary zawór jak widac na zdjęciu ma iglicę wyżej, mogę też ją lekko wcisnąć do środka ale ostatnie 2mm już nie da sie iglicy wcisnąć, natomiast nowy zawór wystaje jedynie 2mm, nie da się go wyciągnąć szczypcami wyżej i jedynie mogę go wcisnąć do środka z którego sam po chwili wychodzi.
Koledzy nie chcę płacić za nabicie czynnika napiszcie proszę czy waszym zdaniem ten nowy zawór (po prawej) jest uszkodzony? Na zdjęciach w sklepie intercars ten zawór ma o wiele bardziej wystającą iglicę, szkoda że nie zwrociłem na to uwagi.
![[Obrazek: 1q5ppf7edi7a.jpg]](http://pics.tinypic.pl/i/00689/1q5ppf7edi7a.jpg)
![[Obrazek: b77wqgetjsjk.jpg]](http://pics.tinypic.pl/i/00689/b77wqgetjsjk.jpg)
EDIT:
nowy obrazek: stary zawór i nowy zawór druga sztuka, druga sztuka o tym samym numerze KTT060024 jest niższa, ma tylko tej samej długości gwint:
![[Obrazek: rzyx6qdq2ll4.jpg]](http://pics.tinypic.pl/i/00689/rzyx6qdq2ll4.jpg)
dziś byłem w intercars i poprosiłem o drugą sztukę tego zaworu, przy mnie otworzyli z zalakowanego opakowania drugą sztukę KTT0600024 i zobaczcie znowu coś ciekawego:
nowy zawór ma takiej samej długości gwint od kołnierza ale o 5mm krótszą tylną część którą wsadzamy w sprężarkę. Moim zdaniem po wsadzeniu tego zaworu do otworu chyba zabrakło by gwintu aby dokręcić śrubę. Może się mylę może to nie ma znaczenia. Niestety nie mieli innej nowej sztuki więc zaryzykowałem (mimo że poprzedni nowy zawór miał tak niską iglicę) nabiłem klime i zaczęła działać.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY