Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

Opel Zafira 2.0 DTI 2001 rok. Ponownie przepalona cewka

5 Odpowiedzi, 3664 Wyświetleń

gajdek419

  2015-08-10, 09:05:51
Zaawansowany użytkownik
#3
za wysokie napięcie? a niby skąd to za wysokie napięcie miałoby się znaleźc w instalacji samochodu?!?!

Za wysokie to może byc ciśnienie HP w układzie (np. zbyt dużo oleju lub/i czynnika; problem z wentylatorem na skraplaczu; zabrudzone lamele na skrpalaczu etc) i zaczyna się slizga tarcza po kole przez co wzrasta temperatura cewki. Druga opcja to zbyt duża szczelina pomiedzy kołem a tarczą.
Nie wiem tez na czym polegała naprawa ale w oryginalnych cewkach montowano zbyt słabe prądowo termiki, które przepalały się gdy wszytsko było ok
  • Odpowiedz

Wiadomości w tym wątku

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa