za wysokie napięcie? a niby skąd to za wysokie napięcie miałoby się znaleźc w instalacji samochodu?!?!
Za wysokie to może byc ciśnienie HP w układzie (np. zbyt dużo oleju lub/i czynnika; problem z wentylatorem na skraplaczu; zabrudzone lamele na skrpalaczu etc) i zaczyna się slizga tarcza po kole przez co wzrasta temperatura cewki. Druga opcja to zbyt duża szczelina pomiedzy kołem a tarczą.
Nie wiem tez na czym polegała naprawa ale w oryginalnych cewkach montowano zbyt słabe prądowo termiki, które przepalały się gdy wszytsko było ok
Za wysokie to może byc ciśnienie HP w układzie (np. zbyt dużo oleju lub/i czynnika; problem z wentylatorem na skraplaczu; zabrudzone lamele na skrpalaczu etc) i zaczyna się slizga tarcza po kole przez co wzrasta temperatura cewki. Druga opcja to zbyt duża szczelina pomiedzy kołem a tarczą.
Nie wiem tez na czym polegała naprawa ale w oryginalnych cewkach montowano zbyt słabe prądowo termiki, które przepalały się gdy wszytsko było ok
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY