Korka wlewowego nie ma chyba ta sprezarka. To chyba powinno się zalać olejem do wejscia ssącego, potem kilka razem zakręcić wałkiem i wkładamy sprezarkę na auto i potem już tylko automat robi robotę.
Ale też gdzieś chodzą słuchy, że te sprezarki czyli z elektrozaworem zaklada się na pusty układ. Takowy wlasnie mam, chlodnica nowa, osuszacz nowy itd. Jak wyjąłem sprezarke to wiadomo z wylotów dwóch wypłynął olej czy czynnik to był.... nie wiem. Zielony płyn. Czynnik to gaz, to raczej był to olej. Teraz nie wiem ile zalać sprężarke do montazu. Na stronie Denso nie ma danych, nie moge znaleźć. Automat powinnien robić dalszą robotę, zalewa olejem układ razem z czynnikiem, bo olej i czynnik w ukladzie zapewnia płynięcie, obieg układu. Raczej pustej bez oleju sprezarki się nie zakłada, bo włączenie kompresora przy podlaczonym automatem do napelnienia zapewni mi zatarcie kompresora. Tylko ilość teraz potrzebna i kroki jak to zrobić z głową w warunkach warsztatowych.
Ale też gdzieś chodzą słuchy, że te sprezarki czyli z elektrozaworem zaklada się na pusty układ. Takowy wlasnie mam, chlodnica nowa, osuszacz nowy itd. Jak wyjąłem sprezarke to wiadomo z wylotów dwóch wypłynął olej czy czynnik to był.... nie wiem. Zielony płyn. Czynnik to gaz, to raczej był to olej. Teraz nie wiem ile zalać sprężarke do montazu. Na stronie Denso nie ma danych, nie moge znaleźć. Automat powinnien robić dalszą robotę, zalewa olejem układ razem z czynnikiem, bo olej i czynnik w ukladzie zapewnia płynięcie, obieg układu. Raczej pustej bez oleju sprezarki się nie zakłada, bo włączenie kompresora przy podlaczonym automatem do napelnienia zapewni mi zatarcie kompresora. Tylko ilość teraz potrzebna i kroki jak to zrobić z głową w warunkach warsztatowych.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY