PISZESZ:
sprężarka się powinna wyłączać gdy czynnika będzie za dużo i pojawią się zbyt duże cisnienia
Robiłem ostatnio bmw które było przeładowane 2x za dużo, "klimatolodzy" nabili tak bo nie chłodziło, a nikt nie sprawdził pracy wentylatorów. Sprężarka się załączała (przy starcie z dużymi oporami, słychać było dźwięk sprzęgła które się "ślizgało"), biła ciśnienie do oporu, nie sprawdzałem przy jakim ciśnieniu się wyłączała, gdyż wyłączam silnik przy 20atm!! Oczywiście auto też "muliło" strasznie i tylko na trasie coś chłodziło. Wymiana wentylatora i stosowna ilość czynnika pomogła w 100%
Opowiadać można długo. Znajdziesz coś podejrzanego - naprawiaj
Przypominam:
MOJE ZDANIE:
Zaczynamy od zbadania wizualnego stanu układu klimatyzacji (siła nadmuchu, praca wentylatorów, stan skraplacza). Każde odstępstwo od normy usuwamy.
BRAK ZMIAN
Odciągamy, próżnia, nabijanie stosownej ilości.
BRAK ZMIAN
Odzywamy się na forum wink
sprężarka się powinna wyłączać gdy czynnika będzie za dużo i pojawią się zbyt duże cisnienia
Robiłem ostatnio bmw które było przeładowane 2x za dużo, "klimatolodzy" nabili tak bo nie chłodziło, a nikt nie sprawdził pracy wentylatorów. Sprężarka się załączała (przy starcie z dużymi oporami, słychać było dźwięk sprzęgła które się "ślizgało"), biła ciśnienie do oporu, nie sprawdzałem przy jakim ciśnieniu się wyłączała, gdyż wyłączam silnik przy 20atm!! Oczywiście auto też "muliło" strasznie i tylko na trasie coś chłodziło. Wymiana wentylatora i stosowna ilość czynnika pomogła w 100%
Opowiadać można długo. Znajdziesz coś podejrzanego - naprawiaj

Przypominam:
MOJE ZDANIE:
Zaczynamy od zbadania wizualnego stanu układu klimatyzacji (siła nadmuchu, praca wentylatorów, stan skraplacza). Każde odstępstwo od normy usuwamy.
BRAK ZMIAN
Odciągamy, próżnia, nabijanie stosownej ilości.
BRAK ZMIAN
Odzywamy się na forum wink
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY