Czyli pozostałości mam to ustawię 150ml. Ale zaleję wcześniej sprężarkę na przykład 30ml i wtedy już ustawić 120ml, tak?
Czynnika ilosc i oleju ustawie manualnie na maszynie.
Tylko nie wiem jak wykręcić tą śrubę chyba rozm. 10 centralną co jest w środku koła pasowego, gdzie trzyma elektromagnez. Bo chcę ściągnąć koło pasowe, wyczyścić styk i obrzeże tego elektromagnezu.... ale włożę klucz 10 i nie mogę kręcić śrubą, bo kręci się razem z nią sprzęgło.
Tylko tyle jestem w stanie zrobić. Olej stary był bez opiłek, klarowny. Zawór rozprężny przy parowniku nowy będzie, nowy osuszacz, czujnik wysokiego ciśnienia czynnika nowy, chłodnica wody i chłodnica klimatyzacji już nowa założona. Tylko stare przewody i parownik.
Tylko jedno mnie martwi, elektryka. Jak to sprawdzić? Jest na sprężarce złącze dwu pinowe, to załącza nią, wiem, ze to ma isc na ECU, czyli kabelek na ECU..... generalnie elektrykę sprawdzę jak działa jak już uruchomię klimatyzację, wtedy będę widział czy wentek działa na II biegu, czy sprężarka się włącza i wyłącza i czy moc auta nie spadła o 15%.... po włączeniu sprężarki na biegu jałowym mają obroty wzrosnąć, też nie wiem ile. Przy temp. powiedzmy jak bede sprawdzał w garazu bedzie 15-17st. C, to spreżarka ma się włączać i wyłączać jak dobije ciśnienie?
Czynnika ilosc i oleju ustawie manualnie na maszynie.
Tylko nie wiem jak wykręcić tą śrubę chyba rozm. 10 centralną co jest w środku koła pasowego, gdzie trzyma elektromagnez. Bo chcę ściągnąć koło pasowe, wyczyścić styk i obrzeże tego elektromagnezu.... ale włożę klucz 10 i nie mogę kręcić śrubą, bo kręci się razem z nią sprzęgło.
Tylko tyle jestem w stanie zrobić. Olej stary był bez opiłek, klarowny. Zawór rozprężny przy parowniku nowy będzie, nowy osuszacz, czujnik wysokiego ciśnienia czynnika nowy, chłodnica wody i chłodnica klimatyzacji już nowa założona. Tylko stare przewody i parownik.
Tylko jedno mnie martwi, elektryka. Jak to sprawdzić? Jest na sprężarce złącze dwu pinowe, to załącza nią, wiem, ze to ma isc na ECU, czyli kabelek na ECU..... generalnie elektrykę sprawdzę jak działa jak już uruchomię klimatyzację, wtedy będę widział czy wentek działa na II biegu, czy sprężarka się włącza i wyłącza i czy moc auta nie spadła o 15%.... po włączeniu sprężarki na biegu jałowym mają obroty wzrosnąć, też nie wiem ile. Przy temp. powiedzmy jak bede sprawdzał w garazu bedzie 15-17st. C, to spreżarka ma się włączać i wyłączać jak dobije ciśnienie?
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY