radekrp90 napisał(a):Jeśli chłodzenie ma być całkowicie autonomiczne (kabina LUB paka) - dwa zawory elektromagnetyczne odcinające na powrocie z parownika.
Jeśli ma być kabina (zawsze) + paka (czasami) to wystarczy jeden.
Takie rozwiązanie jest m.in. w VW T4 z klimatyzacją II-strefową. Zawór tam zastosowany to 701 959 267 (numer ETKA VW). Kwestia myślę zbudowania "orurowania" oraz dołożenia 2-go przycisku sterującego tym,że zaworem.
Jeśli źle myślę niech ktoś poprawi.
Wracam do tematu, czas to w końcu zamontować.
Ten zawór w t4 jest do sterowania płynem chłodzącym do nagrzewnicy,
Czy on będzie się nadawał do zamontowania w układzie klimatyzacji???
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY