Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

Montaż podstawowej instalacji w samochodzie

4 Odpowiedzi, 3474 Wyświetleń

radekrp90

  2016-01-05, 11:45:18
Użytkownik
#2
Da się ale pytanie czy uda się zmieścić oryginalny parownik w kanale powietrznym zaraz za wentylatorem?

Niezbędne elementy (minimum):
- kompresor
- czujnik ciśnienia czynnika na wlocie do parownika
- czujnik oblodzenia parownika (odłączenie kompresora przy temperaturze parownika zbl. do 0 st.C)
- przekaźnik sterujący sprzęgłem (można coś "wymodzić")
- przekaźnik/sterownik wentylatora skraplacza (również można coś pokombinować)

Dodatkowo oczywiście dopasowana sprężarka (odpowiednie koła pasowe itp) oraz raczej na 100% dorabianie przewodów typowo do instalacji.

Co to za auto, jeśli można spytać?

Przy okazji - co do dawcy lepiej Golf 3 i Passat po roku 92 - wtedy jest już układ na R134a.
  • Odpowiedz

Wiadomości w tym wątku

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa