Da się ale pytanie czy uda się zmieścić oryginalny parownik w kanale powietrznym zaraz za wentylatorem?
Niezbędne elementy (minimum):
- kompresor
- czujnik ciśnienia czynnika na wlocie do parownika
- czujnik oblodzenia parownika (odłączenie kompresora przy temperaturze parownika zbl. do 0 st.C)
- przekaźnik sterujący sprzęgłem (można coś "wymodzić")
- przekaźnik/sterownik wentylatora skraplacza (również można coś pokombinować)
Dodatkowo oczywiście dopasowana sprężarka (odpowiednie koła pasowe itp) oraz raczej na 100% dorabianie przewodów typowo do instalacji.
Co to za auto, jeśli można spytać?
Przy okazji - co do dawcy lepiej Golf 3 i Passat po roku 92 - wtedy jest już układ na R134a.
Niezbędne elementy (minimum):
- kompresor
- czujnik ciśnienia czynnika na wlocie do parownika
- czujnik oblodzenia parownika (odłączenie kompresora przy temperaturze parownika zbl. do 0 st.C)
- przekaźnik sterujący sprzęgłem (można coś "wymodzić")
- przekaźnik/sterownik wentylatora skraplacza (również można coś pokombinować)
Dodatkowo oczywiście dopasowana sprężarka (odpowiednie koła pasowe itp) oraz raczej na 100% dorabianie przewodów typowo do instalacji.
Co to za auto, jeśli można spytać?
Przy okazji - co do dawcy lepiej Golf 3 i Passat po roku 92 - wtedy jest już układ na R134a.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY