radekklimat napisał(a):Rurki w instalacji klimatyzacyjnej E30 sa stalowe i jezeli jest w nich rudy nalot nalezy to bezwzglednie oczyscicOK, brzmi to o wiele przyjaźniej niż "bezwzględnie wymienić", pytanie jednak jak to zrobić dobrze i skutecznie. Przepłukać? Niczego "przypominającego" szczotki (w szczególności drucianej), raczej nie będę w stanie przepchąć przez środek (w szczególności przez te cieńsze rurki - mają średnicę kilku milimetrów i nie maja "prostych" przebiegów).
radekklimat napisał(a):Wszystkie elementy gumowe czyli oringi w sprezarce, weze gumowe itp nalezy zamienic na takie ktore wspołpracuja z czynnikiem R134a oraz z olejem syntetycznym.Czy to się tyczy też samych rurek instalacji, które są metalowo-gumowe? Wtedy oznaczałoby konieczność ich całkowitej wymiany
radekklimat napisał(a):Bezwzglednie nalezy zamontowac nowy filter-osuszacz.No tak. To oczywiste. A jak się ma sprawa z zaworem rozprężnym?
radekklimat napisał(a):Co do sprezarki dochodzenie po numerach nic nie da poniewaz wystepowała ona w silnikach M20, M30, w modelach e30, e34, e32 do roku 91 i była tylko na R12.A no właśnie widziałem gdzieś tabelkę (nawet chyba w jakimś "oficjalnym" dokumencie BMW), w które było napisane, które sprężarki "z czasów" R12 można uruchomić bez problemu na R134.
radekklimat napisał(a):Przed montazem sprawdz kompresor pod katem wystapienia rdzy wewnatrz obudowy.Rozumiem, że oceniam stan króćcy?
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY