mg napisał(a):Moi klienci też czekają na aktywacje konta. Inną sprawą jest to że, jak na razie ta ustawa jet szaro gennaJak nie zarejestrują to w razie awarii Ty ryzykujesz utratą uprawnień i karą finansową naprawiając urządzenie bez karty niezarejestrowane .Ogólnie sam system jest lipny Ponoć miał kosztować 2 mil a wydali zaledwie 100tyś Co do ujawniania to jednak klienci mają dużo racji bo jak znam życie naloty będą właśnie na zarejestrowanych podanych na tacy inspektorom .Taka Polska łatwizna.Komu by się chciało szukać tych co nie zarejestrowani .Jakąś część pewnie znają.odsetekWszyscy robią wielkie oczy i nikt nie chce się ujawniać. PATOLOGIA.
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
Nowe obowiązki firm serwisowych oraz operatorów urządzeń chłodniczych
40 Odpowiedzi, 37931 Wyświetleń| Wiadomości w tym wątku |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
Wszyscy robią wielkie oczy i nikt nie chce się ujawniać. PATOLOGIA.